اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۸۰۷۴

مدیرروستا: اعتمادبه‌نفس بازیکنان تیم ملی بالاست؛ امیدوارم قهرمان شویم

مدیرروستا: اعتمادبه‌نفس بازیکنان تیم ملی بالاست؛ امیدوارم قهرمان شویم
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت که توقع از تیم تحت هدایت امیر قلعه‌نویی رفتن به فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ است.
۱۰:۲۵ - ۲۸ دی ۱۴۰۲
وانانیوز|
علی اصغر مدیرروستا درباره برتری 4 بر یک تیم ملی مقابل فلسطین در اولین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: شروع خوبی داشتیم و زود به گل رسیدیم و این گل به ما کمک کرد. فوتبال فلسطین در قیاس با ایران خیلی عقب است، ولی بازیکنان این تیم توانستند پا به پای ما بدوند و نقاط ضعف‌مان را نشان دادند. با این وجود، اعتمادبه‌نفس بازیکنان ما زیاد است و اگر مقداری ضعف‌های‌مان را برطرف کنیم در دیدارهای بعدی دچار مشکل نخواهیم شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نسل خوبی در تیم ملی داریم که یکسری از آنها در اروپا شناخته شده هستند. توقع‌مان از تیم ملی حضور در فینال جام ملت‌های آسیاست. امیدوارم این اتفاق بیفتد و تیم ملی پس از سال‌ها بتواند به عنوان قهرمانی آسیا دست یابد.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به ضعف‌های خط دفاعی تیم ملی گفت: مقابل فلسطین که تیم درجه دوم یا سوم آسیاست، هم گل خوردیم و هم چند موقعیت دادیم. متأسفانه ساختار دفاعی‌مان مشکل دارد که برای الان نیست و از مدت‌ها قبل با این معضل مواجه هستیم. در سال‌هایی که تیم ملی تحت هدایت کارلوس کی‌روش قرار داشت، چون همه بازیکنان را عقب می‌آورد، کار دفاعی بهتری داشتیم، ولی فوتبال دنیا روی بازی تهاجمی تمرکز کرده است. هافبک‌های دفاعی تیم ملی نقش مؤثری برای کمک به خط دفاعی دارند و نباید اجازه دهند بازیکن صاحب توپ حریف به خط دفاع ما نفوذ کند. در چند سال اخیر به خاطر کُندی هافبک دفاعی‌های تیم ملی، در دفاع مشکل داشتیم و امیدوارم این نقیصه برطرف شود.

انتهای پیام/

 
 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیم ملی فوتبال
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین